Zo ondernemend is Vlist!

Netwerkevent Waardborrel d.d. 28-11-2013 groot succes!

5 december 2013

De Waardborrel 2013 was donderdag 28 november een groot succes! Met ruim 300 gasten was het business-to-business evenement van de Krimpenerwaard volledig uitverkocht. De ondernemers waren te gast bij het nieuwe bedrijfspand van Spuiterij Clay in Stolwijk. De Kamer van Koophandel organiseerde samen met de Ondernemerskringen in Nederlek, Bergambacht, Krimpen a/d IJssel, Ouderkerk, Vlist en Schoonhoven voor de 3e keer een netwerkbijeenkomst speciaal voor de Krimpenerwaard. Doel van dit evenement is om ondernemers te verbinden met andere ondernemers.

 

 Netwerkborrel 28-11

 

De avond werd gepresenteerd door oud-schaatser, streekgenoot èn ondernemer Hein Vergeer. Hij interviewde onder meer op het podium de hoofdsponsors.

Rabobank Krimpenerwaard vertelde dat zij een uniek evenement als de Waardborrel graag sponsoren. “In de Krimpenerwaard heerst een heel goede arbeidsmoraal, hier leren we elkaar kennen en worden zaken gedaan”.

De Kamer van Koophandel had voor de ondernemers ook de boodschap ‘zoek de samenwerking’.

De Vries & Verburg sprak over de ontwikkelingen van de bouw: “Wij groeien ondanks de crisis nog steeds. En dat komt mede door ons ontzettend gemotiveerde personeel. En wij denken dat investeren in duurzaamheid de toekomst is in de bouwsector”.

Ben van der Vlist sprak namens de Federatie Ondernemerskringen Krimpenerwaard. “Wij zijn de overkoepelende club van alle ondernemersverenigingen. Thema’s waar wij ons mee bezig houden voor ondernemers zijn oa samenwerking, infrastructuur en economische ontwikkelingen.

Gastheer Marinus Clay wilde als gastheer graag zijn nieuwe spuiterij aan collega-ondernemers tonen. “Iedereen denkt bij een spuiterij aan auto’s, maar wij spuiten alles behalve auto’s.”

Deze sponsors presenteerden zich, samen met andere sponsors, in stands.

 

Na de introductie vertelde hockey bondscoach Marc Lammers aan de ondernemers hoe kansen voor het bedrijfsleven gegrepen kunnen worden. “In deze moeilijke tijden is het makkelijker jezelf te onderscheiden dan in makkelijkere tijden. Waar crisis is, is een kans.”

 

Om elkaars bedrijven te leren kennen, konden de gasten na het enthousiaste verhaal van Marc Lammers zakelijk speeddaten. Er werd volop kennis gemaakt en visitekaartjes uitgewisseld. Het netwerken werd daarna voortgezet tijdens een goed verzorgd buffet. De organisatie blikt tevreden terug op het evenement waar veel nieuwe contacten werden gelegd.